7 september 2008

de Schelde in

Steekt het op wat ge wilt, mijn leeftijd, mijn gebrekkige ontwikkeling, mijn enerverende nuchterheid ... het maakt me niet uit maar van dat laundry day-gedoe krijg ik koppijn. Ze moesten nog geld bijgeven om daar naar toe te gaan. Alleen al van de reportage op het nieuws werd ik zot. Ieder diertje zijn pleziertje, no problem, maar mijn antifascistoïde inborst komt bij die stompzinnige beats in opstand. Geef me een praalwagen, een versterker en een platendraaier en als een echte rattenvanger van Hameln laat ik die THC- en XTCzombies op maat en kopschuddend in de Schelde donderen. Very funny.

Mensenlief: is dat lawaai werkelijk een 'tak van de muziek'? Is computergeruis ook een liedje? Is knopjesgepruts hetzelfde als een instrument bespelen? Zijn dj's helden?

Ik zal niet meer van deze tijd zijn zeker? So what? Zo lang ik maar kan genieten van de muziek die ik mooi vind:

7 opmerkingen:

  1. Heropvoedingskampen is wat wij nodig hebben mijnheer! Ook dit zijn dan fantastische kampleiders:
    http://www.rockpalast.de/video.phtml?id=hayseed_dixie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah zalig ;)
    Satriani, samen met Brian May, Steve Ray Vaughn, Eddy Van Halen, Zakk Wylde, Richie Blackmore en Steve Vai bij de grootste gitaar virtuozen aller tijden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had het geluk dat mijn ouders een paar rockers waren. Maar ik herinner mij toch de commentaren van ouderen, toen ik nog jong en mooi was dat ik citeer mijn grootmoeder "Diene djingel djangel" op niets trok. Fair enough. Maar daarvoor hoefde ze mij nog altijd niet de schelde in te kieperen. Schoon stukske muziek trouwens.

    Was getekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als je van satriani houdt moet je ook maar is naar:for the love of god van steve vai luisteren.de emotie dat vai in dat liedje stopt is gewoon prachtig.

    yannick

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @yannick: dat liedje ken ik maar al te goed: prachtig hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. http://www.youtube.com/watch?v=mDZuNM3HmU4
    deze versie is het mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. misschien ken je yingwie malmsteen wel,dat is mijn favoriete gitarist(ik speel zelf ook)dit is 1van zijn beste songs:blue van de cd:alchemy.
    http://www.youtube.com/watch?v=SzW8fi8z5C8

    groetjes yannick

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.