16 januari 2008

Standaard-boekhandel in Tessenderlo

Ik en die van ons voor de Standaard-boekhandel

Het kon goed 5 jaar geleden zijn dat ik nog eens door het centrum van Tessenderlo een wandeling had gemaakt. Zondag deed ik dat nog eens een keer. Ik ontdekte er een Standaard-boekhandel en een Zeeman. Alle dorpscentra lijken meer en meer op mekaar. Uniformiteit troef. Maar over die Standaard-boekhandel ga je mij niet horen klagen. Met al die knip- en plakspaaracties in de gazetten tegenwoordig scheelt ons dat heel wat kilometers om onze boeken of cd's af te halen.

1 opmerking:

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.