9 september 2007

joomla

De website van mijn werk is vernieuwd. Er werd gekozen voor een aantrekkelijk Joomlasjabloon. Maar nu moet het boeltje nog aangekleed worden en je hoort me al afkomen. Er is me gevraagd of ik niet geïnteresseerd was om ook een steentje bij te dragen. Natuurlijk wil ik dit wel doen. Zelfs buiten mijn uren.

Na "hard onderhandelen" is vrijdag volgende beslissing genomen: ik zal regelmatig een tekstje plegen en dit aan een schamele 15 eurocent per letter. Rijk zal ik er niet van worden want mijn gage wordt meteen doorgestort naar een nog op te richten Fonds dat de voorlopige werknaam "Bokrijk" draagt. Dit fonds heeft als doel "de bevordering van de verwijdering en de vervanging van gedateerde pc's bij het ondersteunend personeel met het oog op een optimaal leef- en werkklimaat op de werkvloer".

Deal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.