23 december 2014

selfmade retro-kerstkaart


Had de vink geweten dat ik van hem een retro-kerstkaart zou maken, had hij allicht nooit voor het keukenraam komen zitten. Hij zat daar evenwel zo mooi op een tak van een gele kornoelje (Cornus mas) dat ik deze gelegenheid niet kon laten voorbijschieten. Door er 2 nieuwe lagen bovenop te leggen, eentje met een sterrenhemel die wat op sneeuw gelijkt en eentje met een paars-groene bokeh, werd een digitaal winters tafereeltje gecreëerd. Voor het kader koos ik eentje met afgeronde hoeken. 


3 opmerkingen:

  1. Vroeger op mijn werk (N.M.B.S.) plachtte men te zeggen: persoonlijk werk is te verkiezen boven letterlijk afschrijven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan. Nog een tekstje erop?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Heel leuk die sterrenhemel als sneeuw, zou ik zelf nooit op gekomen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.