31 oktober 2011

bedankt voor de verjaardagswensen

Gisteren, op de 30ste oktober, werd over gans de wereld, of toch een klein stukje daarvan, gevierd dat er negenenveertig jaar geleden in het moederhuis van Geel iets met een kloppend hart geboren werd wat later uitgroeide tot wat in bloggersmiddens bekend staat als Muggenbeet. Heel wat mensen hebben tot mijn verrassing dat wezen proficiat gewenst en lekkere drank en spijzen aangeboden. Waarvoor dank.

Ook op Facebook verschenen zowat 50 gelukwensen. De mensen in mijn directe omgeving heb ik hierom reeds verblijd door mijn immer zonnige aanwezigheid. Vrienden die wat verder af wonen wil ik evenwel niet met lege handen achterlaten. Voor hen heb ik onderstaande foto gepubliceerd. Dit weekend digitaal ingeblikt tijdens de Wolfsputtenwandeling. Beschouw het als mijn verjaardagsgeschenk, speciaal voor U, ... maar tevens als bewijs dat een man van mijn leeftijd toch nog steeds voor de nodige opwinding kan zorgen....

alles, echt alles, wordt wat groter als je op de foto klikt.


6 opmerkingen:

  1. Moeha!

    Ik wens u wel over een maand een gelukkige verjaardag. Beetje in overeenstemming met wat mij overkwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. valsnog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag, die blijkbaar niet onopgemerkt is verlopen!
    En tiens, gaan wandelen in de Wolfsputten? In Dilbeek dus? Ik woon daar niet zo ver vandaan (een kilometer of 4)! 't Is er mooi hé! Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spijtig voor hem dat zijn haren voor de ogen hangen zodat hij het zelf niet kan aanschouwen. Ik zou in dat geval echt spijt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ronny: wellicht is dat mijn groot 'geluk' geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeie, ik loop achter, zowel op bloggebied als op Facebook. Alsnog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.