13 juni 2016

een weg banen



Zou hier 'ne groene' of 'ne luierik' wonen?

Onze voorgevel wordt meer en meer ingepalmd door de wilde wingerd en een bruidsluier. Het toegangspad tot de voordeur werd door de omringende struiken en de druivelaar alsmaar smaller wat, zeker met dit regenweer, gegarandeerd voor natte kleren zorgde. Wie ons een bezoekje wilde brengen, moest zich een weg banen door 'de jungle' eer hij op de bel kon drukken. Daarom ben ik er toch maar eens met de heggenschaar doorgegaan. De linkerzijgevel is compleet 'overwoekerd'. De 2 bovenste vensters zijn op natuurlijke wijze verduisterd door een andere wilde wingerd. Hierdoor is er extra privacy maar ongetwijfeld zal dit de vraag doen rijzen: woont hier eigenlijk een groene of is het gewoon een luierik? Wel, het juiste antwoord is een beetje van beide. Daar is niks mis mee.


7 opmerkingen:

  1. Volgens mij 'ne groene'. Ene met lang grijs haar en een baard ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De haren zijn intussen gekortwiekt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. awel ja, dat denken ze hier ook van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het staat wel lekker 'groen', maar ja, als je huis bijna onder dat groen verdwijnt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker wild, maar heel natuurlijk, zo heb ik het graag. Maar idd niet zo heel praktisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier woont iemand, die op een gepaste manier lui is, zodat de natuur de kans krijgt iets moois voor hem te maken.
    Voor mij is dit een echte tuin.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.