14 maart 2009

man liberation front

Jan Van Looveren en Philippe Geubels in warm gezelschap

Vanaf 26 maart kan je op 2BE kijken naar M!LF, niet Mothers I..., wel het Man! Liberation Front. De missie van de programmamakers is simpel: mannen terug échte mannen laten zijn.

"Mannen die dagcrème opsmeren. Mannen die aan yoga doen. Mannen die willen vermageren. Mannen die zinnen als ‘Ik voel mij daar niet helemaal lekker bij’ in de mond nemen. Heren, het einde is nabij: mannen vervrouwelijken. Vlaanderen loopt vol met ‘nieuwe mannen’ terwijl de ‘echte man’ met uitsterven wordt bedreigd. Het is dus tijd voor actie, in het belang van de soort. Het is tijd om front te vormen: het Man! Liberation Front."

De opnames gaan door in het zogenaamde clubhuis, door de makers "een terrarium met echte, levende babes" genoemd, en "zelf getimmerd met een flipperkaske en niet teveel design".

Ik denk dat dit concept wel kan aanslaan. De toonzetting is alvast grappig. Ik voel me aangesproken en als ik thuis ben en niet moet strijken van die van ons, ga ik zeker de eerste aflevering eens bekijken. Languit in de zetel met een milkshake erbij. Hmmm.

En moest de inhoud wat tegenvallen, het levendige decor zal veel goedmaken.

5 opmerkingen:

  1. Ik ben ook eens curieus. Kunnen we eindelijk weer met opgeheven hoofd over straat lopen zonder een dagcrème gesmeerd te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. met Philippe Geubels, kan niet slecht zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerst de propaganda met Geubels in gang zetten, dan de politieke partij vorm geven...

    :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bedoelt dat je in het kruipkot in de gang (alwaar het tweede tv-toestel staat) gaat volgen omdat je vrouw iets anders had aangekruist in het programmablad?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.