14 maart 2009

de nieuwe Dream Theater


Roadrunner Records heeft vandaag de titel en coverart prijsgegeven van de nieuwe cd van Dream Theater. Het tiende studiealbum van DT zal "Black Clouds & Silver Linings" heten en verschijnt op 23 juni. Volgende nummers worden aangekondigd:

1. A Nightmare to Remember
2. A Rite of Passage
3. Wither
4. The Shattered Fortress
5. The Best of Times
6. The Count of Tuscany


Dream Theater zal op vrijdag 26 juni (vlak na de release) te beluisteren zijn op Graspop Metal Meeting in Dessel.

6 opmerkingen:

  1. Ik wacht nog even om Graspop te reserveren tot alle bands bekend zijn.
    Ik wil geen heel weekend gaan (duur!) maar zal moeten kiezen tussen de toppers (voor mij) Mötley Crue op vrijdag of Disturbed op zondag.
    Heb jij al gekozen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als DT de hoofdact was ging ik zeker, nu twijfel ik nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Monster Magnet op Graspop. Dié dag probeer ik te gaan.
    Ik wist niet dat je geliefkoosde band iets voor Graspop was... Moet ik dringend eens beluisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De eerste twee nummers zijn in het iedere geval weer heerlijk!!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb je nu al beslist of je naar Graspop gaat? Ik heb tickets voor vrijdag besteld. Miscchien zien we elkaar daar eens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @pvw: ik ga wachten tot ze voor een full-concert naar België komen. De rest van de affiche kan me niet bekoren.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.