1 oktober 2007

gemeen

Wat hebben Lien Van de Kelder, "de meest begeerlijke" op één van de zovele lijstjes en Muggenbeet, web-loser bij uitstek, gemeen? Wel, we zijn allebei schorpioenen, we verjaren beiden deze maand en we doen dit tesamen drie dagen na Philip Catherine.

Alleen gaat Lien op 30 oktober veel kaartjes krijgen en ik één, als ik tenminste de moeite doe om één naar mezelf op te sturen. Misschien helpt het als ik mijn benen ook eens epileer? Ik zou niet weten waar anders het verschil ligt.

3 opmerkingen:

  1. ik vind jou net zo elegant als haar hoor...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @heidi: dank je wel hoor (tenzij je haar een bitch vindt).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het verschil situeert zich bij haar vooral een meter hoger dan haar - ongetwijfeld eveneens - geëpileerde benen. Way to go, Mug.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.