26 juli 2017

filmopnames volop te zien

De filmopnames waarover ik eerder berichtte maar niet veel mocht over zeggen, zijn intussen volop op TV en internet te 'bewonderen'. De makers, de voetbalpagina's van HLN, waren op zoek naar een gezin waar de dames echte voetbalfans zijn en de man helemaal niet. Het was net voor de James Bond-film Octopussy dat ik toevallig het filmpje zag. Dat was even schrikken. Bij het openen van de getoonde link komen de vrouw en een van de dochters serieus lang aan bod. Zelf mag ik ook één zin zeggen: "95% van alle matchen zijn naar mijn mening oervervelend". 't Was plezant om te doen en de reacties stromen hier binnen.

7 opmerkingen:

  1. en waar kunnen we dat filmpje juist vinden? Nu maak je ons wel heel benieuwd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Later met mijn rolstoel door jouw tuin gewield worden zou mij zeker een betere adrenalinestoot geven dan voetbal kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondertussen al enkele keren een klein stukje gezien van dat filmpje, Jou heb ik daar nog niet in zien figureren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar precies te zien? Dat is ook voor ons niet duidelijk maar 't is al op verschillende tv-zenders geweest, 't kan ook in de cinema's komen en staat zeker ook online. Mogelijks worden er nog andere filmpjes gemonteerd. Op de zenders van de Reyerslaan zou het niet komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk eens hier: http://www.hln.be/marketing/2017/HLN_ABO/20170717_Voetbal_wave01/html/voetbal_proef.html?otag=SxKjYK&utm_source=above&utm_medium=shorturl&utm_campaign=voetbal_proef
    en vervolgens het videootje aanklikken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het stukje video gezien: schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.