23 februari 2008

blogdrink

Natuurlijk was ik gisteren ook graag aanwezig geweest in 't Stuk voor de Leuvense blogdrink. Maar een sportman kan zijn ploeg niet in de steek laten als er moet gepresteerd worden.

Niet zooo ver van Leuven, in Rillaar met name, dienden we met ons viertal aan te treden om 16 matchen tegen Dol-fijn te beslechten. Terug uitgerust met mijn oud vertrouwd palet lukte het me om erg offensief uit de hoek te komen en dat resulteerde uiteindelijk in 4 overwinningen op rij. Niet onbelangrijk voor het vertrouwen want vorige week speelde ik één van mijn beroerdste partijen uit mijn leven.

Ook Frank en Jerry wonnen al hun partijen waardoor het een mooie 4-12 overwinning werd voor Diest. Gelukkig dat mijn kritische ingesteldheid ook om 12 uur 's nachts nog intact was, want een vlugge blik op het wedstrijdblad ontwaarde een 'schrijffout' waarmee Rillaar mij een klare overwinning afsnoepte. Uiteraard liet ik hen een volledig nieuwe feuille invullen.

Met deze overwinning bewees Diest T dat wij zonder discussie bij de betere middenmoot behoren. Het is ondertussen al zo ver dat niemand nog opkijkt als wij met een klinkende overwinning thuiskomen. Het woord 'proficiat' komt alleen nog uit onze eigen mond.

Frank (4/4), Ludo (4/4), Jerry (4/4) en Rudolf hield zich wat in om volgende week toe te slaan (0/4).

2 opmerkingen:

  1. Leuk, in Maizena-hometown...
    En uit de mond van leken onder de bloglezers: Proficiat met de overwinning.
    4 op een rij dan nog wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @georgina: merci, "proficiat" blijft een deugddoend woord.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.