30 augustus 2024

Stopzetting Blog

 

Zicht op Looise Tiendenschuur en Kerkhoeve

Beste lezers

Ik heb vandaag, na wat wikken en wegen, beslist om niet langer op Blogger te publiceren. Ei zo na heb ik dit de voorbije 20 jaar wél gedaan, maar je voelt aan alles dat bloggen en Blogger hun beste tijd gehad hebben. Het waren mooie tijden. Dank daarvoor. Ook mijn facebook-account heb ik wat herbekeken: het wordt een familie-account, uitgebreid met mensen die hier over de vloer komen en mijn vrienden uit de ecologische beweging.

Zo af en toe moet je dingen en bezigheden evalueren en bijsturen.

Tot horen of ziens.





5 opmerkingen:

  1. Jammer... ik zag graag wat er allemaal in je tuin groeide en bloeide. Merci voor zoveel jaren leesplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan de andere Mie hierboven alleen maar bijtreden. Ik denk overigens dat bloggen aan een kleine revival begonnen is, ik zie mensen die al een tijd waren gestopt af en toe terug iets plaatsen. Bedankt voor me al die jaren mee te nemen doorheen je prachtige tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik vind het ook jammer, maar ik begrijp het wel.
    Het wordt ook moeilijker om foto's te plaatsen.
    Het gaat je goed.

    Jan(Wilde een Tuin)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Ludo, Bedankt voor al je leuke posts doorheen de jaren. Ik ga je blogs missen maar ik troost mij met het feit dat je de blog toch niet volledig kan loslaten en je hopelijk na een pauze de draad opnieuw opneemt :-) Het ga je goed en hopelijk tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer, ik las graag mee om hier wat natuurkennis op te doen, ik ga je mooie foto's in mijn blogfeed missen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.