26 augustus 2024

Now is the moment.

 Deze week vond er een eerste fotosessie plaats van onze Groen-groep. Met zijn 20 zijn we al en we hopen nog enkele mensen bij te vinden (goesting?... spring mee aan boord). Op bijgaande foto (extra genomen voor mijn archief weet je wel) word ik vergezeld door 8 medekandidaten, de trekkers van de groep zeg maar. Stuk voor stuk mensen met een gezonde ambitie en een klare kijk op wat er in Tessenderlo-Ham beter kan.

Van links naar rechts: Jorge Luyts, Ronald Vanuytrecht, Anja Boons, (Ik), Dirk Camps, Paul Nies, Shana Neujens, Bert Teunkens en Kevin Antunes. De grote groepsfoto's zijn voor later. Ik ben fier op de groep want in (bekakt) Vlaanderen is heet tegenwoordig bon ton om het groene gedachtengoed belachelijk te maken. En, zoals je weet, "de beste stuurlui blijven aan wal". De moedigen trekken ten strijde.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.