1 april 2017

10 om te zien en 1 om niet te zien


Ik heb een rotweek achter de rug. Driemaal werd ik deze dagen onderzocht door de huisarts en een berg medicijnen werd ingezet om mijn leven draaglijk te maken. Om de gezinsleden te sparen, verbleef ik 's nachts beneden alwaar ik als een zieke zombie door het huis doolde. Momenteel is het een paardenmiddel dat de luchtwegeninfectie langzaamaan kapotmaakt maar de stem is nog deels zoek en de koorts duikt bij momenten weer op. Allergietesten wezen uit dat ik geen hooikoorts heb en stethoscopisch onderzoek bepaalde dat de longen nauwelijks aangetast zijn. Alles zit tussen kop en keel. Er is al wat ellendigs opgehoest (van water- tot Pattexkleurig) maar de 'beestjes' lijken met tec7 in mijn kop gekleefd. Weinig pret beleefd dus maar toch heb ik wat frisse zuurstof, die van na het regenbuitje, in mijn keel laten waaien en gezien dat alles met spurtsnelheid verandert. Er gebeuren interessante dingen buiten. Bovenstaande collage dateert van vandaag en gisteren. Het ziet er goed uit al is het beeld hier troebel van de tranen die bij het hoesten ongewild tevoorschijn komen. Op de 2 grootste foto's ziet u regendruppels, moest u misschien intussen iets anders denken.


9 opmerkingen:

  1. Zelfde gehad, ging niet over, medicijnen gestopt behalve Ceterizine, geen brood, pasta meer, glutenvrij bier, symptomen tot 80 % over.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk gaat het hier wel over, ben er na een week "helemaal klaar mee"! (meegekeken naar temptation island) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap, Ludo. Maar je oog voor schoonheid werkt nog prima, merk ik. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Menck, rechtop lukt het al redelijk maar liggend begint het hoestcircus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook van mijnentwege beterschap gewenst. En dan heb ik het over jouw probleem, niet de tuin, want dat zijn mooie beelden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. t beste van 't allerbeste voor jezelf - in uwen hof gaat het allemaal wel vanzelf en goed

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hopelijk zorgt het mooie weer en de weelde in je tuin voor een spoedig herstel!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.