19 september 2014

Something's coming ....


Kruisspin in actie (1)


kruisspin in actie (2)



4 opmerkingen:

  1. Dikke bullebak. Tegen kleintjes kunt ge winnen, hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw foto's zijn altijd zo haarscherp dat je de insecten die jij fotografeert in detail kunt bekijken. Dat vind ik prachtig om te zien want normaal in de tuin zijn ze zo klein dat ik (met ogen die steeds slechter worden) ze amper kan zien. Maar deze diertjes zie ik liever niet zo in detail, want ik ben doodsbang voor spinnen. (En na het bekijken van jouw scherpe foto's vind ik ze nog enger!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De verdienste zit bij mijn goede compact, de Sony dsc RX 100 die ook dit jaar de EISA award van beste compact gewonnen heeft. Je kan er ook manueel mee scherpstellen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.