8 oktober 2016

pirouetterend beukennootje


Neen, hier kwam geen enkele manipulatie aan te pas. Een beukennootje belandde tijdens zijn val in een spinnendraad. Bij elk briesje dat door de tuin blies, begon het beukennootje pirouettes te draaien. Ik vond het mooi - het kan aan het wespengif liggen - en hiermee werd de filmfunctie op mijn camera ook nog eens gebruikt. Het nootje doet me ook denken aan de klok in een glazen stolp van mijn grootouders. Daar hing onderaan een kwartet gouden ballen dat ook voortdurend links en dan weer rechts draaide.


1 opmerking:

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.