17 februari 2015

iemand stuurde mij een pakje

cd's © ludo rutten

Een kartonnen doos en alles is al betaald. Voor Ludo Rutten. Wow, een verrassing van jewelste. Snel opengedaan, open gerukt eigenlijk, want om alles rustig van de overvloedige plakband te ontdoen ben ik nu niet in de stemming. Chaos muss sein! 

Ik vind 5 cd's ... 15 bij nader toezien:
"Dream Theater" van Dream Theater
de nieuwe van Alanis Morissette met bonus Live CD
Best of Bram Vermeulen (3 stuks)
4 cd's Pure Metal
en een doos met 5 albums van Jean-Luc Ponty 
waaronder Enigmatic Ocean, zalige muziek.

Echt opbeurend is dat. Reuzetof dat er nog zo'n goede mensen bestaan die me zo'n oorstrelend pakket kado doen. En dat ze dan nog weten wat ik tegenwoordig graag hoor! Straf. 


3 opmerkingen:

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.