12 november 2009

naar den televisie

prepareren voor het TV-debuut

Om half zes precies stopte de koerierdienst van de VRT om 2 van de veertig duracell-konijnen van Sara op te pikken. Heel binnenkort maken de twee trommelaars hun groot TV-debuut tijdens een bekend programma op Eén. Na de opnames worden ze met de koerierdienst terug aan huis gebracht. Geweldig toch?

De presentator stuurde me eerst een vriendelijke mail. Hij had op mijn blog gelezen dat de dochter dergelijke konijnen verzamelde en de vraag was of er ook trommelaars tussen zaten en of de dochter bereid was ze uit te lenen. Sara had er helemaal geen bezwaar tegen. Integendeel, ze vindt het programma best OK voor een eerste optreden.

Via de telefoon werd de deal beklonken, natuurlijk nadat ik eerst twee voor de hand liggende voorwaarden had gesteld: 1. Billy en Georgina veilig en wel terugbrengen en 2. niet vergeten ze tijdig eten te geven. De andere kant kon er ook mee lachen, wat eigenlijk nog zelden gebeurt met mijn instant-mopjes.

Mis het optreden niet, de trailer komt er zo aan. Zoals we van de twee gewend zijn, zullen ze ook nu het beste van zichzelf geven.

2 opmerkingen:

  1. toen ik nog werkzaam was bij Duracell heb ik nog een trommelaar, zoals het roze, gekocht voor een neef.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig dat er eentje Georgina heet :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.