15 november 2008

11 vrouwelijke collega's

De voorbije woensdag werd er op het witte zand van het Zilvermeer te Mol een veldloop gehouden voor leerlingen en leerkrachten. Onze school is een sportieve school en stuurde alweer een flinke delegatie richting startlijn. Aloïs, één van onze leerkrachten L.O., schoot er wat foto's en heeft ze online geplaatst op Flickr. 

Zo af en toe schrijf ik hier een stukje waarin ook vrouwelijke collega's figureren. Moest je je graag daar iets bij willen voorstellen, elf daarvan poseren bezweet en uitgeput op deze foto (ga eerst zitten eer je de link opent aub). De nummer 1 en 3 bij de leerkrachten kwamen tussen haakjes van onze school. Proficiat Kevin en Dieter.

Zelf kwam ik niet aan de start. Zoals voor alle grote competitiespelers geldt, kan ik het me niet veroorloven om een kwetsuur op te lopen. Het terrein ligt er altijd erg hobbelig bij en de geslagen kraters waren ook dit jaar weer enorm diep. Te gevaarlijk voor mijn elegante, doch tere voetjes.

1 opmerking:

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.