Pagina's

9 juli 2024

Rondfladderende kunst

 


Een hele tijd geleden, daarom was het een prettig weerzien: een distelvlinder op sneeuwbes. Ik ben altijd al onder de indruk geweest van de onderzijde van de vleugels. Art nouveu van de bovenste plank!

Alhoewel de distelvlinder als "algemeen" geboekt staat, komt hij hier in onze tuin maar heel af en toe piepen. Tegenwoordig zijn de atalanta's en de citroenvlinders de meest voorkomende.

Voor de natuur- en tuinliefhebbers herhaal ik nog eens graag dat ik zo goed als dagelijks foto's met een korte toelichting post op mijn facebook. Met een vriendschapsverzoek (liefst met berichtje 'via muggenbeet') krijg je onbeperkt toegang.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.