23 mei 2022

schilder- en timmerwerk

 

Of het enig verschil uit maakt, weet ik niet maar we hebben ons straatbord toch maar teruggeplaatst. Het werd voor het eerst in gebruik genomen in 2010 of 2011 en het is nog steeds in goede conditie. Enkel de datum moest worden aangepast. Met wat okergele en donkerblauwe verf was dit snel geflikt. De blote-kabouter-affiche zou ook moeten vervangen worden, maar de deze is geplastificeerd en mag dus blijven hangen. Daar zal het nu ook niet op steken. Bij het plaatsen voorspelden ze storm dus werd er een extra plank en bijhorende nagels voorzien. Ik heb ook vlaggetjes bij VELT besteld maar deze zijn nog niet toegekomen. Als back-up hebben we hier wel wat Nepalese slierten vlaggen liggen, da's ook schoon. Zoals je kan zien (moest je het nog niet weten), doen we hier een xxxl-editie, drie dagen de volle bak. Vooral voor de vrouw en de dochters die de 'catering' doen is dat toch een niet te onderschatten opgave.

Het straatbeeld



1 opmerking:

  1. Ik heb mijn bord omgedraaid dit jaar. Kan nog wel even mee.
    Knap catering team dat je daar hebt, maar na zoveel jaren niet meer mee te doen ga je die waarschijnlijk echt wel nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.