28 oktober 2018

badende kuifmees


Eén van de mooie taferelen aan het ondiep waterbad: een kuifmees.

Vandaag starten we hier met het vullen van de voedersilo. Natuurpunt heeft deze week ook opgeroepen om te starten met het bijvoeren van de vogels. Drie zakken van 10 kg staan klaar om er weer een mooi seizoen van te maken. De week vakantie zal ook gebruikt worden om onder onze kastanjebomen een nieuw terras aan te leggen. Met de straatwerken zijn er bij de geburen heel wat kasseien op overschot geraakt waar ze geen blijf mee wisten. Ik mocht ze gaan ophalen wat ik ook deed. Gisteren legde ik al enkele rijen en vandaag hoop ik alles op zijn plek te krijgen. De brede voegen worden met de uitgegraven grond weer opgevuld zodat de natuur er zijn gang kan gaan. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.