5 februari 2006

WAWASDA?

Wat was dat allemaal bij Blogger gisteren? Het scheelde niet veel of ik had heel mijn Blog van ergernis gedeleted. 'Had dat maar gedaan', hoor ik velen denken, 'dan waren we van je rotzooi verlost'. Excuseer mij, maar zover is het uiteindelijk niet gekomen. Al heb ik wel degelijk driemaal op de knop Delete-this-Blog gedrukt. "Wij kunnen je verzoek niet inwilligen wegens technische stoornissen", was telkens het antwoord.

Voor mijn nageslacht had ik veiligheidshalve al heel mijn blog uitgeprint (zo'n 500 vellen kringlooppapier!) want Blogger leek gaan te crashen. Wat gebeurde er? Iedere nieuwe post vrat de vorige op. Zelfs wijzigingen in het sjabloon die gesaved werden moesten er aan geloven als je iets nieuws toevoegde. Op welke manier ik het ook probeerde, via Hello, via Blog This! of rechtstreeks via het Dashboard, het resultaat was altijd het zelfde: het marcheerde langs geen kanten.

Deze morgen blijkt het ziek mannetje genezen te zijn. Alles werkt weer naar behoren. Toch ben ik er van geschrokken dat een rustig man als ik toch kennisgemaakt heeft met het kookpunt van ergernis. Het straffe is dat het juist aan de aanhoudende technische stoornis, die me zo kwaad maakte, te danken is dat Muggenbeet nog in de ether is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.