20 februari 2015

Photoshop 25 jaar

photoshop © ludorutten
bloempje in een bloem

Photoshop is 25 jaar op de markt en hierdoor kan je her en der de mogelijkheden en vooral bloopers van dit beeldverwerkingsprogramma ontdekken. Zelf gebruik ik het programma niet meer - in de beginjaren van deze blog was dat wel anders - omdat het oersimpele Picasa volstaat om de belichting en de bestandsgrootte wat bij te stellen.  Maar dat het een fantastisch programma is om de onnozele uit te hangen, staat buiten kijf.


7 opmerkingen:

  1. Ge hebt last van serieus ongedierte op Uw Magnolia's, Ludo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een Magnolia 'LudoRuttensia'. Zeldzaam en om te koesteren, quoi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doet me denken aan het sprookje Duimelijntje :) http://www.sprookjesbos.be/sprookjes/duimelijntje/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken dat sprookje niet maar voortgaand op de foto heb ik er geen bezwaar tegen dat ze er even bij komt staan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.