26 november 2011

't zijn zotten die werken...

Zoals zovelen ben ik ook heel even via dat streetviewding gaan piepen op mijn werkplek. Ik heb er drie printscreens van genomen die ik graag met jou wil delen. Geloof me, geen enkele foto van de drie werd met photoshop onder handen genomen. What you see, is what Streetview shows.

de parking, voorbehouden aan de directie. Mooie lijnen op het asfalt.

de hoofdparking, volledig leeg... maar als we dan het hoekje omgaan...

verschijnt daar plots een Opel Astra Break, de mijne....

Een drastische loonsverhoging voor deze toegewijde medewerker kan nu niet meer uitblijven. Dankjewel Streetview. Google is goed voor de privacy.


2 opmerkingen:

  1. De directie vraagt je met aandrang de personeelsparking niet meer te gebruiken om te gaan shoppen in Mol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @goya: :) maar om te shoppen moet je toch nog zo'n 1,5 km wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.