15 juli 2011

camouflage

Er is indertijd heel wat afgelachen met mijn purperen kodakske. Wie, "behalve janetten", koopt nu zo'n kleur? Ik heb het toen al gezegd, "wacht maar, ik ben een trendsetter". En kijk, wat heeft de opmaker van dienst bij het nieuwe ledentijdschrift van VELT uit zijn computer getoverd? Precies dezelfde kleur en even metallic blinkend. Hij/zij creëerde de perfecte omgeving voor mijn kodakske om zijn camouflagetechnieken te demonstreren. Vindt ge hem nog?

Zo ja, doe dan even alsof ge hem niet vindt ;)

Zo'n voltreffer kon ik niet laten liggen


1 opmerking:

  1. Tja, er is een zorgwekkende toename van het aantal janetten.
    Vandaar. En wat de camouflage betreft, je kunt er niet naast kijken behalve de jane...
    Enfin

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.