26 mei 2011

straataffiche

uitnodiging voor iedereen die passeert

De buren waren vorig jaar goed vertegenwoordigd op onze eerste opentuin. Maar het mogen er altijd meer zijn, iedereen is welkom. Voor diegenen die het programmaboekje van VELT vzw niet ontvangen hebben of geen internet hebben, heb ik aan onze brievenbus een opvallende aandachtstrekker geplaatst. Het is een gewezen verkiezingsbord dat overschilderd is met een aanstekelijk flowerpowerig kleurtje en in het midden ervan duimspijkerde ik een geplastificeerde blote kabouter met kruiwagen. Hét figuur -of gezicht zo je wil-van het ecotuinenweekend van VELT.

Omwille van de stevige wind van de laatste dagen werd het bord aan de straatkant stevig verankerd met palen en latten. Daar tussen onze perenboom "dubbele Flip" en onze rode beukenhaag staat het goed.

Ook jij bent welkom. De tuin is zaterdag en zondag opengesteld van 10 uur tot 18 uur. Geen inkom. Wie met de auto komt, plaatst zijn wagen best aan de overkant van de weg (plaats genoeg) maar denk aan de fietsers en onze attente verkeersagenten.

6 opmerkingen:

  1. Ik ben reuzenieuwsgierig naar je tuin, maar momenteel is het een beetje te ver rijden. Maar ooit komen we af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je veel bezoekers kan overtuigen om ecologisch(er) te gaan tuinieren. Succes volgend weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. spijtig dat het al geweest is!
    mijn grootmoeder waar ik bij woon is verzot op mooie tuinen en ze gaat er regelmatig bekijken.
    ik had het vertelt van jou tuin maar ik wist niet wanneer het open tuinendag was.
    volgend jaar zullen we er bij zijn:)

    groetjes yannick heuvelmans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dag Yannick, alles goed daar in Mol? Al een tijdje geleden ondertussen. Fijn via deze weg nog eens iets van je te horen. Hou je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bwa kan beter...wat problemen gehad.
    en het is inderdaad lang geleden.
    je komt toch nog terug?
    ja ik kom regelmatig op je site om foto's van je tuin aan ons moeke te laten zien:p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Yannick: Dit weekend is de tuin uitzonderlijk open in de namiddag. Je oma is welkom.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.