20 mei 2010

van crimineel tot vrouwenmagneet

Mits het betalen van 12 euro verkreeg ik deze week mijn nieuwe paspoort. In 2015 begint de hele reutemeteut van voor af aan: aanschuiven, pasfotootje binnenbrengen, je handtekening plaatsen, betalen, wachten..., aanschuiven, de oude kaart inleveren, pin- en pukcode ingeven en je nieuwe Belgische identiteitskaart in ontvangst nemen.

Vooraleer ik mijn oude kaart inleverde, heb ik er nog een foto van gemaakt. Ik heb er vijf jaar mee rondgelopen, dat is toch niet niks. Van zoiets heb je toch graag een herinnering, zeker als de foto op geen botten trok. Ik herinner me het nog goed, in de GB van Diest snel de cabine in, proberen te lachen en FLITS. Een hilarisch resultaat. Een echte boeventronie, puur natuur, klaar voor 't gevang.

Voor de nieuwe kaart koos ik voor de foto van de schoolfotograaf. De haren serieus gekortwiekt -je moet al eens onder de mensen komen- en het sikje dat volledig opgegaan is in een volle, zinnenprikkelende baard. "Dat is al wat fatsoenlijker", was dan ook een veel gehoorde commentaar deze week. Ik hoop dat deze gunstige trend zich ook de komende vijf jaar verder zet. Wie weet ben ik dan op mijn honderdste wel een échte vrouwenmagneet. Wereldberoemd om zijn Pfizer-apotheek en onovertrefbare Duitse herder.

5 jaartjes erbij: nieuwe look, zelfde krabbel.

3 opmerkingen:

Frank zei

Een beetje een mix tussen George Clooney en Danny Verbiest ;)

[muggenbeet] zei

Frank, de foto is ondertussen ook al weer 2 jaar oud. Momenteel lijkt George Clooney als twee druppels water op mij, zij het dan zonder mijn sexappeal.

THEA zei

En dat mag allemaal bij jullie?

Hier in Nederland kom je er niet mee weg, ze zijn ontzettend streng wat die foto's betreft!!

Ik vind het wel een mooie foto trouwens!!

Groetjes