26 november 2008

7.000.000.000 nieuwe bomen


De Verenigde Naties werken wereldwijd aan 7 miljard nieuwe bomen. En Vlaanderen doet mee!

Zes miljoen Vlamingen gaan voor 1 miljoen bomen!

De Vereniging voor Bos in Vlaanderen (VBV) wil iedereen aan het planten krijgen: bedrijven, landbouwers, grote steden, kleine dorpjes en iedere Vlaming met een lapje grond of enthousiaste groene vingers!

Doet u mee? Plant uw bomen, leg uw bossen aan en registreer ze op de teller!

Zo draagt u bij tot een groener en gezonder Vlaanderen.
En tellen we samen verder naar 1 miljoen bomen!

4 opmerkingen:

  1. En mogen we dat ook met terugwerkende kracht registreren? (Wij zijn weken geleden alweer aan de jaarlijks terugkerende winterse planterij begonnen).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @annetanne: ik neem aan van wel; zelf heb ik geen plaats meer om nog iets bij te planten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hm, telt een bos aanleggen voor mijn werk ook mee? Dat zullen er een paar duizend zijn... Enfin, volgend jaar wil ik in mijn minihofje een wilg planten en een wilgenhaagje. De teller zal ik dan met 1,5 boom omhoog laten schieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om hier zoveel enthousiasme te lezen voor onze campagne! Weet dat al jullie bomen meer dan welkom zijn op onze teller voor 1 miljoen!

    Vandaag staat die op ruim 133.000. Een ongekend en onverwacht succes. Elke boom doet ons glimlachen.... Voor elk bos maken we in onze bureau een klein rondedansje....

    Met alle bomenvragen of bosplannen kunnen jullie terecht bij mij via vanessa.debruyne@vbv.be en al het laatste nieuws over de bomen kan gelezen worden op www.1miljoenbomen.be

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.