4 april 2008

Drie minuten sex volstaan

De wetenschap begint me hoe langer hoe meer gelijk te geven. Eerder deed ik op deze blog een oproep om het vluggertje te rehabiliteren als standaard seksuele omgangsvorm, vandaag schrijft het Nieuwsblad dat "drie minuten seks genoeg is".

Ik ga er nu niet verder over uitwijden want op Ketnet is er een mooie tekenfilm bezig. Maar in 't kort komt het hier op neer: bij de man moet gewoon de druk van de ketel en bij de vrouwen begint te lange penetratie gewoon pijn te doen. Maar het beste blijft natuurlijk dat we die vunzigheid en vettigheid overlaten aan de dieren. Geef mij maar een goed boek.

9 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie het al, muggenbeet kent zijn klassiekers. Een goed boek doet altijd deugd. Want Maaike doet graag eens een naaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 3 minuten...dat past mooi in een reclame-blok...
    Zet die wijfTv maar aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als die 3 minuten op het goede moment komen, moet dit lukken, ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En nu ik je stukjes van de laatste drie dagen in omgekeerde volgorde door mijn reader zie passeren, ontlokt mij die laatste zin een brede grijns....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @annetanne: nochtans als je de link van het "goed boek" volgt, zal je merken dat het klopt als een bus (als je de boeken van Boon een beetje kent:) )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It's a man's world!
    Die zijn content met drie minuten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @zapnimf: na één minuut hou je 't bij mij ook voor bekeken.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Euh... iets zegt mij dat jij nog heel jong bent?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.