14 december 2007

maandwedde erdoor

Vandaag hebben we 2000 liter mazout moeten bestellen. Uitstel kon niet meer. Mijn loon voor december is daarmee helemaal opgesoupeerd. Toch blijven lachen. Positief is dan weer dat we vandaag op de autokeuring 2 groene kaarten kregen. Eén voor onze Vito (groot gezin) en één voor mijn Opel (om in Mol te geraken). Klein content lachje. Onze kerstboom is mooi versierd en brengt veel gezelligheid. Dat doet goed. Vandaag weer dik ontgoocheld geraakt in sommige mensen (vechtpartij etcetera, afspraken niet nakomen etcetera,....). Sommige mensen zijn echt klote! Maakt me erg somber.

Nog een week en dan is't vakantie. Ik heb het echt nodig. Weet ge wat ik ga doen? Een lange lijst met namen voor me op tafel leggen. Sommige namen onderlijnen en anderen doorstrepen. Grote kuis houden in mijn relaties en contacten. En in 2008 eens meer mijn middelvinger tonen. Ze zullen mijn vriendschap terug moeten verdienen.

Zoals je merkt: toch in a bad mood vandaag. Gaat wel over :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.