25 november 2007

stop geweld tegen mannen

Normaal gezien las u hier alweer een boeiend artikel van één van Belgies minst invloedrijkste blogschrijvers. Jammer genoeg dient de actualiteit zich zodanig brutaal aan dat het feminien hypocriet zou zijn indien ik vandaag zou doen alsof mijn neus bloedt.

Wat er gebeurde: de aanvankelijk erg aangename walking dinner met de mooiste mensen van de zaal rondom mij (t.w. Nic, die van ons en het russisch eitje op een bedje van bladerdeeg) is op het einde nabij de toiletten toch nog danig uit de hand gelopen. Een banale discussie met een groepje vrouwelijke collega's over de witte lintjescampagne, die ik tot gisteren volledig onderschreef, ontaardde in een nagelscherpe catfight waarbij het bloed uit mijn gezicht spoot. Een ferme rechtse van die van fysica (of die wiskunde, of die van Mavo of die van Engels ???... het ging zo snel) leverde me surplus ook nog een blauw oog op. En of dat nog niet genoeg was, vond één van de dames in kwestie het nodig om met de volle kracht van haar ingewanden een soort oerwind los te laten zodat ik helemaal groggy was. Ze had duidelijk varkensgebraad gegeten maar dit gewoon terzijde. Hoe ik dan thuis geraakt ben, weet ik niet meer en wat er onderweg nog allemaal met mij uitgevoerd werd, al helemaal niet.

En TOCH blijf ik erbij: dé dag tegen het mannengeweld op vrouwen is wél vandaag op 25 november! Mijn wraak zal zoet zijn!

    5 opmerkingen:

    1. Uw dochters hebben u precies lelijk onder handen genomen met hun schminkdoos.

      BeantwoordenVerwijderen
    2. @stijn: gij zijt al gelijk de flikken, die geloofden mijn verhaal ook niet. Seksisten zijn het. Geweld tegen mannen wordt nog steeds niet ernstig genomen.

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Dat is met die feministische liedjes hé, ik probeer er ook niet naar te luisteren. Yasmine toch :(

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      BeantwoordenVerwijderen
    5. @anoniem: ik weet niet echt waar u hebt over hebt maar ik heb zo een idee. Ik hou het hierbij: ik vind dit medium niet zo geschikt om hier een antwoord op te geven.

      BeantwoordenVerwijderen

    Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.