5 september 2007

ratten?

't Was maar een halve dag school vandaag, toch hadden we vier of vijf stroompannes aan ons been. Gelukkig kent Word Autoherstel anders was ik ongetwijfeld uit mijn kram geschoten. Want ge moet weten: op mijn werk lopen zo'n 200 elektriciens rond, leerlingen maar ook ingenieurs en zo. Nergens ter wereld worden zo'n goede vakmannen opgeleid als bij ons maar de interne keuken zit vol ratten die aan de kabels knabbelen. Ik heb er al aan gedacht om een stroomgenerator mee te pakken maar zo'n dynamo op naft maakt veel lawaai en stinkt ongelofelijk. Dus dat zullen we maar laten. Ik zal deze nacht tien weesjegroetjes prevelen opdat vanaf morgen de zekeringen standhouden. Misschien helpt dat wel. Mariake is me ongetwijfeld nog niet vergeten. Lourdes, weet ge wel?

3 opmerkingen:

  1. naft ,koppel hem aan een pedaalas zo kan je trappen en trainen voor de marathon ,eventuele aanvraag om fietsvergoeding kan dan ook nog eens overwogen worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. St. Rita, Patrones der Hopeloze Zaken, op 2 paarden wedden kan in het geval van heiligenverering absoluut geen kwaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kunnen die ingenieurs geen diervriendelijke rattenval in mekaar timmeren?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.