23 september 2007

ontregelde darmen

Tegen onze baas moet ge 't niet vertellen, die weet het al: er is in't land een darminfectie-epidemie neergedaald. Ge zijt er serieus van onder uw voeten en sommigen geraken er zelfs mee in 't ziekenhuis zoals mijn nichtje vorige week.

Over ontregelde darmen gesproken. Op ons werk hebben ze een prima initiatief op poten gezet: gratis koffie tussen half twaalf en half twee. Een nieuw wondermachine doet al het werk voor ons en op aanvraag spuit er ook cappuccino of soep uit. En het is lekker behalve... er is iets met die chocolademelk.

Ik heb er éénmaal van gedronken en heb diezelfde avond zeker 6 maal een gift gedaan aan onze septische put. Vorige week probeerde ook mijn collega de chocolademelk uit en jawel, de hele avond heeft ze doorgebracht op het toilet.

Ik versta wel, een etiket op het machine met 'lavement' staat niet erg proper maar Test-aankoop zou ook zeggen: klanten moeten weten wat ze kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.