21 augustus 2007

wie knoept Phaedra?

Ik ben eventjes het land uitgeweest, dus kan het best zijn dat over Phaedra Hoste alles al gezegd is maar ik ben er toch van geschrokken. Nadat Wendy van Wanten via de VTM Franske wist te strikken, gaat nu ook Phaedra Hoste proberen via de TV aan een lief te geraken.

Dat is toch ongelofelijk. Half sportend Vlaanderen kreeg ze al over haar heen, van Roger De Vlaeminck via Paul Okon tot Pieter Loridon maar madam kan de dag van vandaag niet meer aan een lief geraken. Kandidaten zullen er wel genoeg zijn -getuige hiervan de duizenden lingeriecatalogi die in bedenkelijke staat bij het kringlooppapier belandden.

Ik heb Phaedra al eens Live ontmoet in de dierentuin van Antwerpen. Ze droeg een bonten kraagmanteltje zoals alle troela's denken dat te moeten dragen. Ze stond bij de ijsberen (of het kunnen ook de leeuwen geweest zijn) en het leek alsof ze een vachtje voor haar nieuwe frak aan het uitkiezen was. Maar de madam onder de warme jas viel me dik tegen. Moest ze daar terplekke geld geboden hebben om met mij het grote bonobospel te mogen spelen, ik zou er voor bedankt hebben.

Ik ben dus geen kandidaat voor Phaedra maar ik ga wel eens naar het programma kijken. Zo'n hunkerende zielepoten ... daar kan ik niet genoeg van krijgen.

3 opmerkingen:

  1. wat ben je toch een figuur... wel tof geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geld toch allemaal kan losmaken bij bepaalde personen hé. Ik begrijp het ook niet dat ze op die manier aan de 'man van hen dromen' willen geraken. Business.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.