12 mei 2007

spring even binnen

Heb je ook zin om te helpen bij de ontmanteling van de nucleaire sector? Spring dan even binnen bij Lieve van Randstad. Je moet een beetje "ontsmetten" en een beetje "afbreken". Een A2 of een A3 volstaat. Ik weet niet wat ik hier moet van denken maar iets in mij zegt dat ik best mijn jodiumtabletje bij de hand houd. Alhoewel. Zelfs àls er een kernongeval gebeurt en in gans Europa hangt er levensgevaarlijke radioactiviteit dan nog is het in België lekker veilig. Bij ons is niks schadelijk. Alles valt wel mee. Altijd.

2 opmerkingen:

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.