25 april 2007

mijn Hulk-ervaring

Sporten is goed voor de ontwikkeling van de spieren. Daar kan ik sinds gisterenavond over meespreken. Nadat ik door omstandigheden zondagmiddag met één van mijn lievelingslangebroeken aan het lopen was geslagen, had ik gisteren wel zin om een partijtje te pingpongen. Opnieuw met dezelfde lange zomerbroek vermits de korte broek thuis was gebleven.

Na een half uurtje stevig pingpongen tegen een toekomstige c-speler, die me eerlijkheidshalve met weinig moeite van het kastje naar de muur stuurt, merkte de dochter op dat ik bijna zonder broek aan het spelen was. Ongemerkt, waarschijnlijk bij een goddelijke save waarbij mijn dijspieren zich op zijn Hulks opgespannen hebben, moeten zowel mijn linker- als rechterpijp opgengescheurd zijn zodat enkel de rits het geheel bij mekaar hield.

Gelukkig kan ik de training beëindigen wanneer ik dit wil. Ik ben dan maar in stilte afgedropen. Met een stevige tred ben ik 200 meter verder, met de pingpongpalet op een strategische plaats en de dochter voorop, de auto gaan opzoeken. Het vallen van de avond kwam erg gelegen.

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten

    Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.