12 april 2007

inspectie-muisje


Hugh Hefner heeft gisteren reeds een muisje uit zijn ranch op inspectie gestuurd (zie foto). Alle plooien en gaten worden deskundig geinspecteerd op schimmels en andere ziektes. Nu nog hopen op een positief verslag en de inwijding van onze zwemvijver wordt gegarandeerd een feest. Hoeveel playmates er precies gaan komen, zal ik later laten weten. Wat nu al vaststaat, is dat we ons over de temperatuur van het water geen zorgen hoeven te maken. Het gaat er stomen!

3 opmerkingen:

  1. Oooh! Een dolleken (spitsmuisje)! Om de een of andere reden heb ik daar altijd compassie mee, met die dutskes van beestjes die zo vaak - ten onrechte trouwens - verward worden met een echte muis...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je terecht opgemerkt alcyon. Dit spitsmuisje gelijkt wel op een muisje maar behoort niet ot de knaagdieren maar tot de insecteneters (zoals de mol). Ik heb het uiteraard laten leven al vrees ik dat de katten het wel weten te vinden. Door de stank die het spitsmuisje achterlaat, laten ze het vlees van het lijkje steeds ongemoeid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb net je posts over de zwemvijver gelezen en bekeken. Het ziet er veel belovend uit!

    Ik benieuwd naar het eindresultaat (maar jullie waarschijnlijk nog veel emer!)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.