8 januari 2007

nette manieren

Dat providers hun servers af en toe wel eens willen opkuisen en upgraden, dat begrijp ik wel. Ook dat zo'n werkzaamheden wat tijd kosten en vervelend kunnen zijn. Maar dat goede klanten twee dagen lang zonder internetverbinding worden gezet zonder enige vorm van verwittiging of aankondiging vooraf, dat kan er bij mij niet in. Is het zo moeilijk vooraf eens een mailtje rond te sturen? Of weten de providers niet hoe je zoiets moet doen?

    2 opmerkingen:

    1. slechte manieren zijn natuurlijk ook een manier... maar de manier waarop jij onprettige manieren aan de kaak stelt is volgens mij wel een efficiënte manier en een manier die van manieren getuigt...

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Zet er even de naam van het bedrijf bij en dan zullen we uw pagerank eens omhoog stuwen.

      BeantwoordenVerwijderen

    Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.