4 januari 2007

Henins eikel

Dag allemaal. Je weet dat muggenbeet nooit bericht over echtscheidingen, nakende echtscheidingen of andere problemen die behoren tot de privésfeer. Maar omdat ik dat ventje naast Henin, Pierre-Yves, zo'n idioot spastje vind, wijk ik toch voor één keer af van mijn gebruikelijke koers.

Volgens de krant La Meuse (niet De Muis maar De Maas) zou het koppel huwelijksproblemen hebben en zit er een scheiding aan te komen. Goed en wel, maar wat loopt er dan precies mis? Mijn bronnen in Chaudfontaine en Spa hebben alle roddels uit Rochefort verzameld en ze bevestigen dat er al een tijdje een kaasgeur en schimmels in dat huwelijk huizen.

Heel wat redenen en oorzaken worden op het thuisfront geserveerd. De meesten zijn echter té zeer van de pot gerukt. Van de goorste speculaties tot de lulligste gissingen. Zie hier de meest geloofwaardige top drie:

1. Henin is op Mauresmo, Yveke op Carlos Rodriguez (die nu met de daver op het lijf zit);
2. De man van Henin, die stommme eikel van op de TV, eist van onze sportvrouw te veel smegmatische 'handenarbeid' waardoor een taaie polsontsteking de kop blijft opsteken.
3. Henin vindt de ballen van Pierre-Yves, nogal aan de kleine kant.

Morgen zou Henin meer details blootgeven maar laat ons een kaars branden dat de geruchten kloppen. Eindelijk terug 'Henin' op het scorebord in plaats van dat irritante, bezitterige, middeleeuwse, gênante, teveellettersomvattende 'Henin-Hardenne'. Echtscheidingen kunnen bevrijdend werken.

    6 opmerkingen:

    1. Heer muggenbeet, ik ga voor optie 1! Dat zou super zijn! ;-)

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Het toevoegen van Hardenne aan de naam gebeurde nochtans op uitdrukkelijk verzoek van Justine. Het verwijderen ervan waarschijnlijk ook.

      BeantwoordenVerwijderen
    3. @smiling cobra: dat klopt, ik herinner me het. Ik heb het evenwel nooit begrepen dat ze er ZO op stond, zelfs op het scorebord.

      BeantwoordenVerwijderen
    4. En nu lees ik iets dat ik ook altijd een beetje gedacht had..blijkt dat Pjeir-Ief eigenlijk ook de oorzaak is van de breuk tussen Henin en haar familie. Enfin, ik wil het nu ook niet tot op het bot analyseren, maar ik vind het wel een frappant voorbeeld van hoe klein en kwetsbaar iemand kan zijn, al is ze dan succesvol en rijk.

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Een simpele, maar correcte kanttekening bij dit hartverscheurend scheidingsdrama.
      De dames uit het tennis hebben zonder uitzondering allemaal een bijzonder vieze tic: sans gêne doen ze niet liever dan al die ge(i)le ballen, game na game, in hun slipje te foefelen om ze even later, wanneer ze blijkbaar voldoende opgewarmd zijn voor het grote werk, met veel gekreun naar de andere kant van het speelveld te meppen.
      Dat Justine, superprof en dus dag en nacht met haar tennis bezig, zich waarschijnlijk ook zo in het echtelijk bed gedroeg, was voor pietlullige Yves niet meer te Harden(ne).

      BeantwoordenVerwijderen

    Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.