2 december 2006

test

Via Goya, één van mijn favoriete bloggers, terechtgekomen op de gay-test van Channel 4. Moet je zeker ook eens doen. Mijn resultaat: 23% gay, wat ik als katjesvriend aan de hoge kant vind. Volgens de bijhorende commentaar zou mijn moeder altijd gedacht moeten hebben dat ik homo was ???

Wellicht lag het aan enkele stomme vragen waar ik 'geen van beiden' wilde antwoorden maar er toch één moest aanvinken zoals "was je je met zeep of gebruik je soms wel eens een schoonheidsproduct?". Als ik me was, was ik me altijd alleen met water. Behalve in de douche, daar gebruik ik wel een haarshampoo. En het graag kijken naar lesbische sexvideo's is dat eerder hetero of eerder gay?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.