2 december 2006

gewonnen met tombola

Nu we ook eens een prijs gewonnen hebben met de tombola op het sinterklaasfeest van mijn school moet ik jullie zeker wel onze prijs verklappen? Wel, wij wonnen -val niet achterover- 1 boekje uit de reeks Vlaamse Filmpjes. Niet zomaar een nummer, maar "de buldog en het dubbele raadsel van Almeria" van Jos Verhogen, uitgegeven in juli 1993!

Het voelt een beetje aan als een stylo zonder vulling maar niet getreurd want onze dag kan niet meer stuk: als enige van de omstreek zijn wij erin geslaagd om de échte sinterklaas naar ons feest te krijgen. Hij vroeg er wel 2 Duvels voor.... maar so what?

4 opmerkingen:

  1. Erg hippe school!!! Wat een superprijs!!! Waar was dat? In Molbabwe? kun je daar ook op safari?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Some gays have all the luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm, de "Buldog en..." doet me een belletje aan vroeger rinkelen. Toen had ik nog de tijd om alles leesbaar dat ik tegenkwam te verslinden.

    Je kinderen zullen er later bij de verdeling van de erfenis nog om vechten!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vlaamse filmkes. Waar is de tijd? Ik zat in het vierde leerjaar (nu al meer dan 3 decennia geleden).
    Maar toch las ik liever 'Pietje Puk'!:))

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.