19 november 2006

de tekenacademie



De oudste dochter gaat al een paar jaar met een vriendinnetje naar de tekenacademie in Heusden-Zolder. Op het einde van ieder 'academiejaar' brengen ze een nieuwe oogst teken- en schilderwerk mee naar huis.

Ik ben natuurlijk heel erg bevooroordeeld maar in heel wat musea hangen dingen aan de muur die m.i. niet kunnen tippen aan de creatieve kunsten van Lieze en Loes. Deze indiaan in wasco bvb. vind ik erg mooi. Hij brengt kleur en vrolijkheid in onze woning. Het groen zit ook in onze muren en het oranje hebben we herhaald in de pas aangeschafte lamellen.

4 opmerkingen:

  1. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de wasco direct herkende, de indiaan niet. Maar het is gewoonweg prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben altijd dol op zulke kleurrijke kindercreaties! vrolijke, gezonde meiden! tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij zou zeer zeker mijn bureau mogen opfleuren met zijn orgiastische kleuren, want ik vind hem eigenlijk best wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. koesteren koesteren koesteren !
    en als ik een tipje mag geven : schrijf er de datum van creatie bij, altijd leuk voor later...

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.