3 september 2006

keinijge solo met pijporgel

De grote en overdrukke festivals van dit seizoen heb ik zonder veel spijt stuk voor stuk gemist. Een voelbare leegte heeft dit niet nagelaten. Mocht er dan toch ergens een gat in mijn cultuur geslagen zijn, werd dit vast en zeker gedempt door het sublieme verrassingsoptreden van de onbekende man met het rustiek pijporgeltje waarvan ik getuige was in Kaatsheuvel nabij Tilburg. Je weet wel, in Ravels achter Turnhout aan het kruispunt naar links en dan aan de tweede rotonde de derde afslag richting naftstation en dan altijd rechtdoor. Tenzij er werken zijn.

Vrienden, geniet van mijn persoonlijk beeldverslag en let op die passie, dat fingerspitzengefühl, die ontroering. Dranouter, Marktrock, Werchter... deze kunstenaar moet op de affiche!

1 opmerking:

  1. De mooiste zaken gebeuren heel vaak op een onverwacht moment, op een plaats ver weg van het gewoel. Ik had dezelfde ervaring toen ik onlangs in Parijs de drukke straten vermeed én terecht kwam in 'the middle of nowhere' ... en er de mooiste plekjes van Parijs (althans volgens mijn mening) zag.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.