25 juni 2006

youtube

Ik trap een wagenwijde open deur in als ik zeg dat youtube een erg boeiende website is. Verschillende bloggers hebben het al voor mij gezegd. Ook De Morgen berichtte erover. Vooral de hoeveelheid aanwezige muziekclips hebben me verrast. Als grote fan van de muziek van Frank Zappa, Steve Vai en Dream Theater heb ik er heel wat interessante video's (lees: zo goed als nergens anders te vinden) ontdekt. Mijn vrouwelijk collega op het werk - die de Bee Gees adoreert - heb ik ondertussen ook al kennis laten maken met youtube. Zelfs K3 kan je zien rondhuppelen. Tof voor de kinderen... en dan is het meegenomen dat youtube's succes niet op zaad of bloed draait.

Ik heb genoten van:

Maar zo kunnen we eindeloos doorgaan. De beeldkwaliteit is niet altijd even denderend maar dat moet je er maar bijnemen. Je moet er ook niks voor betalen hé!

1 opmerking:

  1. Onlangs ook voor het eerst kennis gemaakt met You Tube ... het levert alvast een totaal andere muziekkeuze op dan de jouwe. Maar er moet van soorten zijn, of niet soms?:))

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.