4 januari 2006

senseo als douche.

Heel wat huishoudens beschikken tegenwoordig over een senseo-koffiemachine. Wij ook. Ooit binnengekomen -met de nodige scepsis- als cadeau. Ondertussen hebben wij ondervonden dat de koffie niet alleen lekker is maar ook dat het ferm gemakkelijk is als je met tweeën gaat werken. Dan hoef je geen volledige pot te maken waarvan je s' avonds toch de helft in de pompbak moet gieten.

Maar wat niet geweten is, is dat het senseo-apparaat ook gebruikt kan worden als douche voor beertjes, ridders, prinsessen of andere poppetjes. Zo hebben we thuis een McDonald'sprinses die zo kan genieten van het hete water gecombineerd met die lichte senseotrilling dat ze er op staat om iedere morgen haar douche te nemen. Dit komt niet altijd even gelegen want als ze aan't douchen is net op het moment dat ik mijn koffie wil, kan ik niet anders dan de stekker uittrekken totdat ze het al sjirpend afbolt.

Straks zal de prinses helemaal boos zijn en me flink tegen mijn voeten geven want ik heb er deze morgen in 't geniep een foto van genomen. En ze is zo gesteld op haar privacy!


prinses onder hete douche.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.