2 januari 2006

rookvrije werkplek.

De ene rook is de andere niet.

2 opmerkingen:

  1. beste Muggenbeet

    Ik ben een iraanse webloger en geen AYATOLLAH :)

    Ik schrijf over de vereemdelingen en samenleving en het integratie
    en ik geef geen FATWA :)

    Ik heb uw aan mijn lezers als een belgische bloger voorgesteld .

    vriendelijk groetjes

    FARZAD ( mijn naam ) = فرزاد

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een "opluchting". ik hoop dat je begrepen hebt dat het ook maar een comment van iemand was die komisch bedoeld was. Succes met je blog. Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.