31 augustus 2005

vroegtijdig afscheid van jullie.

Veel vroeger dan gepland ben ik genoodzaakt mijn blogexperiment met de naam "MUGGENBEET" te beëindigen. Nogal onverwacht werd mij een nieuwe uitdaging in de schoot geworpen. Een uitdaging die enorm veel van mij vraagt maar ook één die ik graag aanneem.

Deze opdracht ligt zo goed als volledig buiten het internetgebeuren. Ik zal vanaf heden volledig en compleet met mijn verstand en gevoel in de aardse realiteit vertoeven. Het betreft een interessante job met raakvlakken in het onderwijs, de jongerenbegeleiding en de maatschappelijke hulpverlening. Zaken die me fel interesseren en nauw aan het hart liggen.

Het spreekt voor zich dat ik Muggenbeet niet volledig in de vuilbak kieper. De blogspoturl bewaar ik, eventueel voor later. Rest me nog te zeggen dat ik jullie interesse en reacties erg op prijs heb gesteld en dat ik mijn favoriete collegabloggers zal trachten op te volgen.

U was een fijn publiek dat ik zo goed als ik kon heb gediend. Leve de humor, leve de satire en leve het gezond verstand! See you in heaven (or hell).