29 augustus 2005

gewillige Nederlandse meiden.

Voor meiden (van lekker tot slecht) moet je niet op deze blog zijn. Trouwe bezoekers weten dat. Tot nu. Gisteren was ik met de familie in de wondermooie Efteling en het was erg warm weer. Tja, dan is mooi vrouwvolk nooit ver weg. Vermits ik toch mijn fototoestel bij had (voor familiefoto's) heb ik ook maar enkele mooie Nederlandse meiden op mijn geheugenkaart gezet. Wat dacht je van deze drie die zeer gewillig voor mij hun rokje omhoog zwierden?


gekiekt in 'Carnaval Festival'.

4 opmerkingen:

  1. Jammer maar helaas. Ik kwam hier graag... Tot binnenkort misschien, en succes met je job!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Muggenbeet was altijd een plezier om te lezen, ook al wat afgelachen en natuurlijk steeds zeer originele collages. Ik wens je in ieder geval veel succes, gaan voor die banaan! Volgens mij is het inderdaad de geknipte job voor jou ;-) En ja, tot nog eens zou ik zo zeggen, wanneer het in je vingers serieus begint te tintelen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch ook nog effe reageren....
    Je beslissing is begrijpelijk. Prioriteiten en hoe ze te stellen! Hoe dan ook jammer, want Muggenbeet was een buitenbeentje in het blogmoeras.
    Succes met de nieuwe job trouwens!

    (p.s.: Ik zou liegen mocht ik nog niet aan passieve euthanasie gedacht hebben. Bloggen is dan ook een nutteloze bezigheid.)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb genoten van je bijdragen. Veel succes nog met je professionele bezigheden, en hopelijk wordt het een groot succes. Het beste!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.